Bookningsproces

Velkommen til bookingsprocessen, som består af 7 trin.

Trin i processen:Beskrivelse
1: KontaktDu kan sende os en mail:
student@citycontainer.dk

Eller du kan ringe til os:
Sjælland: 70 23 76 76

Du kan også kontakte os på Facebook 

2: Vigtige oplysninger Ved booking skal vi have følgende oplysninger:
* Dato
* Antal personer
* Uddannelsessted og klasse
* Adressen på uddannelsesstedet
* Mailadresse og telefonnummer til min. 2 personer.

OBS! Vores biler på Sjælland kan have til og med 28+1 personer på ladet
3: AftalenVi sender en bekræftelse til kontaktpersonerne. Aftalen er først bindende, når vi har modtaget 50% af det samlede beløb.  
4: Første betaling                                                                        Første betaling skal ske umiddelbart efter at I har modtaget bekræftelsen (se punkt 3). Vi mailer en faktura til jer med girokort – alternativt kontakt os, for at få vores bankoplysninger. 
5: Anden betaling
Anden betaling skal ske senest d. 31 maj, i det år I skal køre. Proceduren er den samme som ved første betaling (se punkt 4). 
Bemærk! Såfremt 2. betaling ikke sker rettidigt eller I af anden årsag ikke ønsker at gennemføre turen, refunderes det indbetalte beløb ikke.
6: KøreplanOplysninger til ruten for studenterkørslen skal vi have modtaget senest d. 31 maj, i det år I skal køre. Vi har valgt at lave jeres ruter, så I kan fokusere på studentertiden fremfor at skulle bruge tiden på ruteplanlægning, da der er regler for hviletid for chaufføren og der skal tages højde for en lavere hastighed. I vil modtage ruten hurtigst muligt. Er i uenige eller har særlige ønsker, så kontakt os uden at tøve. Oplysningerne skal indholde følgende for hvert stop:
*Navn på pågældende
*Adresse
*Postnr./By
7: TurenDagen er nu endelig kommet og vi ønsker jer tillykke med jeres eksamener og ser frem til den sjoveste tur sammen med jer! Tillykke med jeres huer! 

Du er også velkommen til at skrive til os på Facebook